Rekord

Det känns som att jag måste inneha något slags rekord i att vara segstartad på morgonen. Haha, har inte vaknat helt än och då har jag ändå varit på en liten kort promenad runt kvarteret.
Får skylla på febern kanske?
Febern har dock sänkts drastiskt under natten så jag har friskanmält mig till jobbet och börjar därför jobba imorgon kl 14. :)
Ska bli skönt att återgå till det "normala livet"!

Nu håller jag på att fixa till lite lunch åt mig själv.
Resterna av kycklingen jag grillade i förrgår kommer väl till pass när det är dags att göra min älskade kycklingsoppa.
Och jag håller samtidigt på att förbereda revbensspjällen jag planerar att tillaga ikväll. :)

Så nu har jag inte tid att sitta här och slöa utan jag får bege mig tillbaks till köket och se till att inget kokar över eller bränns vid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0