Så lycklig!

Jag är så lycklig idag av många anledningar.
För det första är jag nästan helt frisk, tror iaf att jag ska orka med allt vi planerat för dagen.

Sen har jag kommit på att om bara nio dagar så kommer kära lillebror och hälsar på mig i en hel helg! :)
Han har inte varit här förut (det har ingen av syskonen) men han har velat åka så länge och det har aldrig passat in eftersom jag jobbat varenda helg och han har haft mycket med innebandyn.
Men nu har jag ju bara jobb varannan helg och han får inte träna för körtelfebern han åkte på i mellandagarna, han kanske får börja träna i februari om leverproverna är bra.
Så nu passade det bra att utnyttja julklappen han fick av mig, det var nämligen ett "presentkort" (egentillverkat) på resa hit till mig och pojken, och när han är här ska han få välja mat och sådant, han älskar nämligen systers matlagning. :)
Och nu visar det sig att pojken ska iväg på fest (jag var också bjuden men jag stannar mycket hellre hemma med bror min) på lördagen, så jag och Marcus får en hel kväll för oss själva. :)
Funderar på vad vi ska hitta på.. Sist vi hade myskväll bara vi två så hyrde vi några filmer och skrattade halva natten, kanske blir något liknande?
Själv är jag sugen på bowling igen, trots att jag får så ont efteråt är det ju så roligt!
Vi syskon har ju ärvt bra gener när det gäller bowling (och fotboll och innebandy, alltid bland de bästa i laget) eftersom både mamma och pappa bowlade i elitserien när de var yngre.

Men men.. Vi får se vad vi hittar på.

Nu håller jag på och tvättar, ska göra mig klar för en promenad tänkte jag då jag behöver gå och köpa frimärken.
Kan vara skönt att komma ut lite när man varit instängd i två dagar.
Pojken sover ju några timmar till så jag får roa mig själv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in min blogg, först till kvarn gäller.

2008-01-16 @ 16:40:00
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0