Så rik man kan vara! :)

Nu är allt klart, lägenheten är såld och överlämnad.
Känner en otrolig lättnad när allt är klart!
Så nu är det väldigt trevligt att kolla saldot på banken.. :)
Lägenheter i Uppsala kostar mycket nuförtiden.
Och snart är det löning också, får ju dubbla löner denna månaden (plus all storhelgsersättning) så det blir ganska bra med pengar där också.

Men nu tillbaka till det vanliga livet..
Har gått och blivit sjuk, kräktes imorse och nu har jag hög feber.
Soffan har varit mitt högkvarter idag och jag lämnar den inte frivilligt!

Skriver mer om helgen imorgon om jag känner mig lite bättre då, nu ska jag lägga mig ner igen och dra upp filten till hakan så jag slipper frysa såhär mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0