Satans värk

Som jag kände på mig tidigare så straffar det sig att vara hurtig, iaf om man är mig.

Nu värker armarna som bara den och detta är inte träningsvärk tyvärr.
Tog mina morfintabletter för två timmar sen men det märks knappt.
Jag kommer bli galen av värk, förr eller senare, det kan jag lova.

Nu åker värmedynan fram igen, har ju klarat mig ett tag utan den då värken har hållt sig rimlig.
Efter min välförtjänta ledighet i mellandagarna och i början av året har jag ju jobbat med motta och därför har värken varit med måtta också.
Men gick jag väl för långt när jag bar hem böcker och påsar.

Tur att jag är ledig imorgon också och att jag börjar sent på torsdag, då hinner jag vila lite.

Nu är det snart dags för handboll.
Även detta är något som jag inte varit överdrivet intresserad av tdigare.
Men sen jag flyttade till Hallsberg så har intresset ökat eftersom hanboll är sporten som gäller för många här.
Det har blivit att gå och kolla lite när dam-och herrlaget spelar eftersom vi känner folk som spelar där.
Så nu tycker ja det är riktigt roligt, nu när jag förstår sporten mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0