Shopping idag också

Från att nästan aldrig shoppa har jag nu gått till att köpa något nytt var och varannan dag känns det som.

Det blev mycket pengar som rullade iväg idag när jag var nere på Hallsberg, hittade mycket saker som jag "verkligen behöver". Haha..
Och jag blev jöttenöjd med kläderna jag hämtade ut idag, allting passade precis.

Nu är jag nöjd för ett tag iaf.

Pojken min håller på att tokträna i vårt lilla hemmagym i gästrummet, samtidigt sjunger han högt till musiken på sin mp3 spelare. Det låter ganska kul när han flämtar fram låttexter. :)
Själv har jag promenerat nästan tre kilometer idag, det får räcka.
Det blev ju lite styrketräning samtidigt eftersom jag var på bibblan och lånade några kg med böcker.
Så nu är mina armar förstörda för någon dag framåt. Suck..

Och nu ska jag börja läsa en av mina nya böcker, och jag ska njuta av det!
Som jag fick slita för att få hem dem så hoppas jag att de är riktigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0