Snart är det slut på det roliga

Ja, nu är det inte lång tid kvar tills allvaret börjar igen..
På måndag slutar min sköna semester och jag går på mitt vikariat, jag tycker juförsig väldigt mycket om mitt jobb men det har varit väldigt skönt och välbehövt att få vara ledig i två veckor.

Och snart är det slut på rökandet också.. Jag har exakt åtta ciggaretter kvar att suga i mig och sedan är det stopp.
Hur ska detta gå?
Börjar faktiskt bli lite nervös, men nedtrappningen har gått bra än så länge och pojken min är jätteduktig och har bara tagit en snus idag (och det var portionsnus inte lössnus, alltså messnus enligt honom).

Nu sitter jag och zappar mellan alla kanaler på Tv och kan inte hitta något bra alls, det enda som duger är nyheterna på fyran men de är ju slut snart.
Pojken har gått och lagt sig, han är lite trött den stackaren.
Det f¨år bli att ta till boken igen, mitt största beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0