Sugen

Har känt mig fruktansvärt sugen på något hela kvällen men har inte kunnat komma på vad det är, men alldeles nyss kom jag på att jag är sugen på gurka.

Så nu sitter jag här och utövar lite tankeöverföring (i efterskott) till pojken.
Tankarna jag vill överföra är; "Snälla säg att du inte tog det sista av gurkan, snälla säg att du inte tog det sista av gurkan,snälla säg...."

Snart har jag samlat tillräckligt med mod för att gå ut i köket och titta.

Gurka med aromat på kan man äta hur mycket som helst, right?
Har du inte provat med aromat på,gör det! Det är sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm kan det verkligen vara gott?

2008-01-23 @ 23:44:55
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mattiasflicka svarar

Jag tycker det är jättegott, men det kan ju bero på att jag älskar allt som är salt.. :)

2008-01-24 @ 22:47:14
URL: http://mattiasflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0