Tack för idag?

Tittade faktiskt inte så mycket på dokumentären för jag fastnade vid datorn för att läsa en blogg som jag hittade igår.

Denna tjej skriver så otroligt roligt och underhållande, så jag har fnissat i över en timme nu medans jag läst igenom alltihop.

Jag börjar få lite tokryck på blogg.se nu, kursiv "knappen" verkar ha fastnat på menyn häröver så nu får jag skriva med kursiv stil eftersom jag inte orkar stänga ner och börja om från början.

Ska iaf gå och lägga mig nu och knuffa lite på pojken, han snarkar så det dånar i hela lägenheten så nu när jag kommer får han allt lägga sig på mage och hålla tyst.
Annars blir det en spark på benet eller en armbåge i revbenen.
Haha, jag kan vara riktigt elak när jag sätter den sidan till. :)

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0