Tisdag kväll- redan!

Usch vad den här dagen har gått fort, det är ju redan kväll och snart dax för pojken att åka till jobbet igen.

Han har btw varit väldigt trött idag och sovit jättemycket.. Kanske har han blivit smittad av mitt virus? Han har inte tagit någon temp, men jag kan nästan slå vad om att han kommer ligga hemma med feber snart.

Har just nu en riktig svacka och febern har troligtvis gått upp, så nu ska jag lägga mig i soffan igen, ska bara fylla på mitt vattenglas först. Dricker mer vatten än vanligt nu, och då snackar vi mycket vatten. Det känns som att glasen är för små, men jag skulle tro att de ändå rymmer en ½ liter.
Inte undra på att jag är kissnödig hela tiden. haha..

Nu blev det bara massa babbel här känner jag, så nu återgår jag till mitt aktiva TV-tittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0