Tre dagar kvar

Vaknade med betydligt mycket bättre humör idag, men har inte gjort något vettigt av dagen än.
Tänkte göra mig i ordning snart och promenera ner på Hallsberg för att göra det jag borde gjort igår.
Fint väder är det ju också även om det är lite kallt, älskar när solen skiner!

Och nu är det bara tre dagar kvar tills min stora lillebror kommer på besök.
Även fast jag träffat han ofta på sista tiden så känns det som att han växer flera centimeter mellan gångerna.
Jag känner mig som en liten dvärg bredvid han då jag knappt når upp till axlarna, och då är jag inte precis kort.
170 centimeter räknas väl som normalt?

Ska ringa till bowlinghallen idag eller imorgon och boka en bana åt oss till på lördag, det är allt vi har planerat för helgen. Sen blir det nog mest mys hemma, kanske hyr en film..
Jag längtar mycket iaf!

Nästa projekt är att kolla upp en helg då lillasyster kan komma hit, vi jobbar ju helger båda två och det är sällan våra lediga helger passar ihop. Hon kanske får komma mitt i veckan istället.

Att få hit storasyster är dock lite svårare, hon har ju två småknattar att tänka på också, men de kanske kan komma hit i sommar eller nått, det dröjjer nog ett tag iaf.

Men men.. Nu börjar det bli dags att ta tag i dagen och göra något.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

2008-01-22 @ 11:55:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0