Äntligen blev det av

Igår mådde båda jag och pojken bättre och jag hade fullt upp hela dagen.

Började tidigt med körlektion och sedan hem för att äta frukost innan jag skulle iväg till tandläkaren.
Nu är det äntligen färdiglagat i min mun för denna gången! :)

Sedan gick jag hem och vilade ett tag, sov lite på soffan.
Sedan åkte vi äntligen till Marieberg för att storshoppa.

Vi kom hem många tusenlappar fattigare med bl.a nya bebiskläder, nya byrån, skötbord, blöjhink och mycket mycket mer!
Nu har vi bara lite grejjer kvar att skaffa innan lilltjejen kommer.

Nu har jag precis druckit mitt morgonkaffe och det är dags att äta frukost snart.
Pojken håller som bäst på att sätta ihop nya byrån, så jag kanske borde gå upp och hjälpa till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0