Det blev en tidig kväll

Efter en någorlunda ansträngande dag igår så var jag helt slut på kvällen och gick och lade mig i sängen kl.21.00 för att se på "Cityakuten". Jag hann kolla klart på det innan jag somnade iaf. :)

Besöket hos mödravården igår gick bra, allting är som det ska med lilla bebisen i magen.
Fick också veta att blodproverna jag tog för två veckor sedan var helt ok.
Sedan hann jag nästan inte mer än hem (tittade förbi på jobbet också eftersom det ligger i samma lokaler) innan det var dags att gå tillbaka tillsammans med pojken för att gå på sista föräldragruppen.
Ett av paren som vi går tillsammans med hade fått en liten tjej i helgen. Skönt för dem att det är över nu, mamman har haft det jobbigt med många turer in till förlossningen.

Om man går efter BF (beräknad födelse) så är det vi som står på tur nu i den gruppen vi går i. :)
Men sådant vågar man inte lita på.

Direkt efter föräldrargruppen så gick jag och mötte upp pojkens syster och hennes barn.
Vi var barnvakt åt de två äldsta medans den yngsta var på barngympa.
Tur att de barnen är så stora så de kan roa sig själva för jag var helt slut och hungrig.
Vi hade inte ätit än så pojken fick ställa sig och fixa lite korv med bröd medans jag mötte upp barnen.

När vi sedan lämnade av barnen så åkte vi direkt till affären och handlade lite.
När vi väl var hemma sen så orkade jag inte mycket mer än att ligga på soffan.
Det är ju sjukt att man kan bli så trött av att inte göra något speciellt alls, av att bara hålla igång i flera timmar i sträck.

Men men.. Sådant är livet och jag fick ju sova väldigt gott inatt. :)

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0