Det känns i kroppen

Nu har jag precis ätit en sen middag.
Hemmalagade köttbullar och potatis blev det idag, mumsigt!

Det var lika bra idag på föräldragruppen, synd bara att pojken min inte kunde följa med.
Vi pratade om smärtlindring vid förlossningen idag, fick reda på vad som finns att tillgå och hur de olika metoderna fungerar.

Sedan cyklade jag iväg till affären och handlade lite av det som behövdes till maten idag.
Det börjar kännas i kroppen att jag varit igång mycket idag, har cyklat väldigt mycket och fick ju sitta stilla ganska länge på föräldragruppen.
Nu ska jag hänga upp tvätten som ligger i maskinen i torkskåpet och sedan plocka undan i köket och göra matlåder till pojken.

Ska också titta lite på "Bonde söker fru" och se om det är något att ha denna säsongen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0