Första vilan klar

Nu har jag i vanlig ordning vilat en stund, det kommer nog bli fler gånger idag känns det som.
Har också börjat grejja lite här hemma, kommer nog inte orka göra så mycket idag men lite är ju skönt att få undan.

Har fått brev hem idag om att jag kan hämta ut mitt körkort på posten. :)
Kommer inte ihåg riktigt hur kortet blev så det ska bli spännande att se.
Man fick ju ta kortet innan man skulle in och skriva teoriprovet och då var jag ju så nervös så jag brydde mig inte så mycket om hur kortet blev.

Måste också förbi jobbet idag igen, chefen måste fylle i lite uppgifter åt mig angående havandeskapspenningen.
Får se när det blir av att jag går över dit, kanske lagom till eftermiddagsfikat? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0