Fredag

God förmiddag!
Denna dagen har iaf börjat bra, har varit iväg till vårdcentralen och lämnat ett blodprov.
Jag har fått så mycket utslag/eksem på hela kroppen de senaste veckorna så igår fick jag en akuttid hos läkaren efter jag varit hos mödravården.
Jag ska nu äta penicillin i 10 dagar och hoppas på att det lugnar ner sig.
Men de ville ta ett blodprov för säkerhetsskull för att utesluta lite andra saker.

Så jag hade det lite jobbigt imorse eftersom jag var tvungen att vara fastande inför blodprovet och vårdcentralen öpnnar inte förns kl.08.
Jag som brukar gå upp kl.05.00 fick tvinga mig själv att ligga kvar i sängen några timmar till (tack och lov för att det finns böcker), allt för att jag inte skulle hinna bli dödshungrig innan jag skulle iväg. Haha..
Men det gick ju bra till slut.

Nu börjar jag bli väldans trött igen och då är det dags att sova ett tag.
Sedan ska jag ta hand om tvätten som körs i maskinen nu och kanske städa lite också?
Jag får se hur mycket jag orkar, jag har fortfarande lite förvärkar när jag anstränger mig för mycket så det blir nog ganska lugnt idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0