Gårdagen

Igår var jag som jag trodde lite småseg hela dagen, men jag lyckades ändå få lite saker gjorda här hemma.
Nu är alla babykläder tvättade och insorterade i garderoben, det känns skönt att det är klart.

Sedan var jag iväg och hämtade mitt körkort på posten, kortet blev bättre än vad jag trodde det skulle bli.
Jag ser lite förvånad ut men det lyckas jag alltid med på sådana kort.

På kvällen gick jag över till jobbet för att lämna lite blanketter som chefen måste fylla i.
Sedan hann jag inte mycket mer än att komma hem innan mobilen ringde, det var en av tjejerna på jobbet som sa att jag hade glömt min plånbok där. Haha, jag hinner inte mer än att få mitt körkort innan jag tappar bort det. :)
Så det kan gå..

Sedan hade jag och pojken myskväll framför TV:n och gick och lade oss skapligt tidigt.

Men nu börjar jag redan på att bli lite trött så jag ska nog sova ett tag till nu.
Svärmor kommer och hämtar mig vid 12-tiden för att köra mig till stationen så jag har mycket tid på mig att vila.
Det enda som ska göras sen är att packa väskan, men det går fort.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0