Fläskfilé med ris och sås.

Sitter och slötittar lite på "That 70s show", funderar på att börja med maten snart.

Blev plötsligt jättesugen på kött och då passar ju stekt fläskfilé med ris och sås alldeles utmärkt. :)
Jag glömde köpa potatis när jag var på affären och jag orkar inte åka tillbaka dit så då får ris duga.

Jag håller även på att tvätta lite av bebiskläderna som jag fick av mamma och pappa, det är lite av mina och mina syskons gamla kläder som vi hade när vi var små. Känner igen det flesta från blider och filmer på oss när vi var små.
Åhh.. Nostalgi!

Och om jag orkar ska jag tvätta av vagnen ikväll (har fått den som syster haft till sina bebisar), annars sparar jag det till någon annan dag.Jag har ju ganska många sysslolösa dagar framför mig. :)

Men som sagt, jag ska nog börja med maten nu, kommer hinna bli jättehungrig innan det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0