God morgon, måndag!

Så var det dags att börja dagen igen, har druckit mitt morgonkaffe och läst tidningen.
Som vanligt är morgontidningen jättetråkig på måndagar, förstår inte riktigt varför.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på idag när pojken jobbar, men något blir det nog.
Nu ska jag först och främst läsa lite i boken jag håller på med, sedan packa väskan jag ska ha med till Uppsala när jag åker ikväll.

Måste också fundera ut vad vi ska äta ikväll, det kommer vara lite stressigt i eftermiddag/ikväll så det måste vara något lättlagat.

Kl. 15.30 ska vi nämligen på första föräldragruppen på mödravården.
Men vi vet inte hur länge det kommer att hålla på och sedan går mitt tåg till Uppsala vid 18.30.
Lite tajt om tid därimellan.

Men men.. Det löser sig nog.

God morgon Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0