Hon ska få det så fint lilltjejen i magen

Nu har jag gjort iordning vaggan så den är helt klar, ibäddad och allt.
Kunde inte hålla mig ifrån det längre nu när jag har allt som behövs, det enda som saknas nu är lilltjejen men det dröjjer nog många veckor till innan hon kommer.

Jag är nu inne i vecka 34 i graviditeten och det är 45 dagar kvar till BF.

Lilltjejen har varit vild i magen många dagar i rad nu (och nätter), jag går runt och är lite småtrött hela tiden.
Jag har haft ganska kraftiga förvärkar flera dagar i rad nu, kan knappt göra något alls utan att de sätter igång.
Idag har det som tur är lugnat ner sig litegrann, men jag kan inte göra något som är ansträngande överhuvudtaget för då är det kört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0