Idag så..

Har funderat lite smått på att åka till Uppsala igen i några dagar, det blev ju så stressigt och kort förra gången.
Så igår bokade jag tågbiljetter och idag far jag iväg för att träffa familjen igen.

Det känns som att jag har större behov av att träffa dem nu än vad jag har haft förut, det kan ju vara för att jag bara går hemma och hinner att sakna dem mer än när jag jobbade.
Så nu passar jag på att ta en sista semester innan bebisen kommer, för jag tror nog inte att jag hinner eller orkar med en resa till de här sista veckorna.

Att åka hem och hälsa på mamma och pappa kan verkligen kallas semester, då kan man snacka om att bli uppassad. :)
Nu tar t.o.m pappa tältsängen (som jag brukar sova på annars) för att jag ska få sova i en riktig säng med min stora mage.
Och mamma brukar skjutsa runt mig till olika kompisar när jag ska hälsa på dem, men nu har jag ju körkortet så nu behöver jag bara låna bilen.

Åhh.. Nu längtar jag verkligen efter min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0