Längtar så!

Nu är det inte så många timmar kvar tills jag får träffa mamma, pappa och kanske syster och bror igen.
Kommer att komma till Uppsala strax innan 22.00 ikväll och då kommer mamma och hämtar mig på stationen.
Så skönt att slippa ta bussen till Storvreta när man har åkt tåg och buss i tre timmar. :)

Jag vet inte än om lillasyster och lillebror kommer vara hemma ikväll, men jag hoppas självklart på det!
Annars så får jag ju träffa dem imorgon.

Och imorgon får jag träffa storasyster och hennes två söta skitungar. :)
Melvin har hunnit fylla ett år sedan jag träffade dem sist och nu ska han få sin födelsedagspresent av mig.
Mosters lilla troll Felix har ju blivit så stor att han börjat på dagis nu, han får också en liten present av mig när jag kommer.

Ska också försöka hinna med att träffa lite kompisar när jag är på besök, försöker planera dagarna så jag ska hinna med så mycket som möjligt!

Nu ska jag fortsätta med städningen här hemma, har hunnit med det mesta jag tänkte göra idag så jag är nog helt klar tills pojken min kommer hem från jobbet kl.14.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0