Lite städning så går tiden snabbare

Nu har jag städat och donat lite här hemma, väntar på att DH ska börja.
Jag hatar när det slutar så spännande som det gjorde förra veckan.

Det blir en riktigt lång kväll ikväll, eftersom jag har bilen idag så ska jag hämta pojken min när han slutar jobba vid midnatt.
Kommer nog bli så imorgon också.
Idag skulle jag åka in till Marieberg för att hämta ett "babypaket" som man får på Babyproffsen men när jag väl kom dit så kom jag på att jag glömt pappret, som man behövde för att hämta ut paketet, hemma.
Så det blir en tripp till Marieberg imorgon också. :)

Det gör ju inte mig så mycket eftersom det är ganska skönt att ha bilen hemma.
Det är det bästa med körkortet är friheten att kunna åka var jag vill, när jag vill.
Jag behöver inte lita på att andra skjutsar mig överallt. :)

Nu ska jag ladda upp framför TV:n med lite cola och godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0