Magprat

Jag är nu inne i vecka 35 i graviditeten och har 38 dagar kvar till BF.
Jag har slarvat lite med att ta magbilder men det kanske kommer en i veckan så ni får se klumpen jag bär på.

Min mage är ändå ganska liten än så länge, det är inte många som tror att det är så kort tid kvar när de ser den.
Det kan förklaras med att jag har en ganska lång överkropp och magen är liksom utbredd över den, jag har därför inte den normala putmage som är det vanliga när man är så långt gången som jag är.
Men även om magen ser liten ut så följer den kurvan precis som den ska hittills.

Lilltjejen har varit lite bråkig i helgen och inte sovit så mycket som hon brukar.
Hon har bökat omkring väldigt mycket och magen flyger hit och dit.
Det kommer nog bli en livlig liten tjej det här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0