Seg söndag

Jag har nog sällan varit med om en så seg dag som detta har varit.
Timmarna har sniglat sig fram och jag har inte orkat ta mig för någonting.

Pojken min har därimot varit duktig och tvättat, städat lite och lagat mat.
Tycker lite småsynd om han ibland för att han får stå ut med mig när jag är såhär småsur och grinig (för det har jag verkligen varit idag), men mycket av det har med graviditeten att göra och det är ju faktiskt hans bebis också. :)

Jag har från att ha varit en ganska så mild person blivit (från och till) en liten bitch med humörsvängningar som heter duga! Haha..
Men jag måste säga att det har lugnat ner sig väldigt mycket den senaste veckan, antagligen för att jag inte behöver jobba och därför inte ha mer ont än nödvändigt. Jag slipper ju även den ständiga stressen på jobbet och bara det kan ju göra underverk med humöret.

Imorgon jobbar pojken förmiddag och då brukar det bli så att jag går upp samtidigt som han (alltså kl,05.00).
Det kommer alltså bli en lång dag!

Nu är det snart dags att gå och lägga sig tror jag, vi väntar bara på att sista maskinen med tvätt ska bli färdig så att den kan hängas innan vi går och lägger oss.

God natt, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0