Uppsala

Jag hade det jättemysigt i Uppsala, umgicks mycket med familjen och blev lite uppassad. :)
Hann med att gå på stan med storasyster och hennes små troll i fredags, det är sällan hon och jag kan umgås så.
Sedan skulle både Felix och Melvin sova hos sin mormor och morfar (alltså hos mamma och pappa där jag också sov) den natten så det blev en intensiv dag och natt.

Stackars lilla Felix blev magsjuk på natten och var uppe och kräktes i flera timmar.
Så det blev inte mycket sömn för någon av oss då.
Och sedan vaknade Melvin vid fyratiden på morgonen och då fick han ligga inne hos mig.
Han ville dock inte somna om någon längre stund så det slutade med att vi gick upp och åt frukost vid halv fem.
Efter lite lek och mys så lyckades jag få han att somna om efter några timmar och då kunde jag äntligen gå och lägga mig i några timmar igen.
Som sagt så var det en jobbig natt för oss alla så jag var lite lagom sliten när jag kom hem till Hallsberg framåt kvällen sen.

Nu har både mamma och syster blivit magsjuka de också, jag verkar ha klarat mig från det.
Har bara varit lite konstig i magen och smått illamående men det verkar vara på väg över.
Bara jag slipper kräkas så är jag nöjd. :)

Nu ska jag titta klart på "Sjukhuset" och sedan har jag lite saker att grejja med här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0