Dagen

Idag blir det att titta på skidskyttet nu på förmiddagen.
Det är en bra sak med att vara mammaledig just nu, man har tid att se på hela skid-VM. :)

Sedan måste jag som vanligt städa lite, det är nedervåningen det är dags för idag.

I eftermiddag ska vi iväg på föräldragrupp jag och Agnes, det var ett tag sen jag träffade de andra mammorna jag "umgås" med. Alla har varit lite småsjuka , men nu ska det bli kul att ses igen. :)

Jag skulle egentligen iväg och titta på när Mattias systerson spelar fotbollscup idag, men den stackaren har precis blivit sjuk så det blir inget av med det.

Men först av allt (nu när lillskruttan sover igen) så ska jag försöka få i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0