En rastlös dag

Jag har varit väldigt rastlös idag, vet inte vad det är men jag har svårt för att sitta still.
Väldigt ovanligt när det gäller mig! Haha..

Vi skulle egentligen ha åkt till Marieberg och Ikea idag med Agnes faster Caroline, men hon hade dubbelbokat sig idag så vi kanske åker på måndag istället.

Så det blev att jag städade halva huset istället. (orkade inte gå upp med dammsugaren på övervåningen.)
Sedan åkte vi över till svärföräldrarna för lite fika och en massa struntprat. :)
Mycket trevligt!

Nu väntar jag på att Mattias ska komma hem, han ska få bestämma om han vill åka och storhandla innan eller efter maten. Det är nog bäst att vi gör det innan, det finns knappt något att äta här hemma.

Nu ska jag passa på att skriva en inköpslista medans lilltjejen sover så gott i bilbarnstolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0