Ett litet tidsfördriv


Vad heter ni? Johanna och Mattias

Hur träffades ni? På kryssning. :)

Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 3 ½ år

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Ja, vår älskade lilla Agnes

Har båda körkort? Japp

Kommer du ihåg er första kyss? Minnena från kryssningen är lite suddiga (hallå, det var samma dag som jag fyllde 20 år), men jag har ett vagt minne. ;)

Vem sa "jag älskar dig" först? Tror att det var jag, men jag är inte säker.

Vem är äldst? Mattias är fem år äldre.

Vem är längst?
Mattias är några cm längre

Vem sjunger bäst? Haha, det är jag som sjunger mest i familjen, (och det låter verkligen inte bra), men jag tror att Mattias sjunger bäst.

Håller ni varandra i handen på stan?
Förut höll vi ofta handen, men nu har vi antingen barnvagn eller bilbarnstol med och då blir det lite svårare.

Vad har ni gemensamt? Vi har nog rätt mycket gemensamt, men att komma på allt blir lite svårt. Men som exempel så är vi båda väldigt sportintresserade.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nej.

Har ni nån speciell låt? Det skulle isåfall vara Happy new year med ABBA, som vi dansade till på vår första nyårsafton tillsammans.

Har ni stora framtidsplaner? Nja, det längsta vi har planerat är att åka utomlands när Mattias fyller 30 om två år.

Har ni gråtit i varandras armar? Ja, oftast är det väl jag som gråter men det har hänt att båda gråtit.

Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, vi var på Kreta i våras

Vilket är ert bästa minne? När Agnes kom till världen, eller för mig blev det ju när Mattias äntligen fick komma in på uppvaket med henne efter kejsarsnittet.

Vem lagar bäst mat? Jag lagar nog godast mat (antagligen för att jag lagar maten nästan varje dag)

Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Nej det gör vi nog inte,men ofta iaf....

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Över 20 mil, så det var ganska långt.

Blir du lätt svartsjuk? Nej

Brukar ni bråka? Ja, men mest om småsaker..
.
Ringer eller sms:ar ni mest? Det är nog ungefär lika mycket av båda

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 10:25:58
Postat av: Nadine

Kul lista! :)

2009-02-20 @ 10:26:29
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: julia♥

tävla om underbara örhängen på min blogg! det enda du ska göra är att kommentera inlägget! =) lätt va?? :) följ länken http://whitehearts.blogg.se/2009/february/ny-tavling-vinn-orhangen.html eller gå till min blogg och kolla under kategori tävling! LYCKA TILL!!!! kramkram / julia på whitehearts <3

2009-02-21 @ 11:54:35
URL: http://whitehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0