Flygande dagar

Den här dagen har bara flygit iväg.
Jag har tänkt blogga flera gånger men det har kommit saker imellan hela tiden.

Idag var vi iaf iväg på förmiddagsfika med några andra mammor.
Vi satt bara och pratade strunt och bebisar i två timmar.
Agnes strejkade och sov hela tiden..

Hon kom ur fas med sina sovrutiner idag och har varit lite lagom grinig på eftermiddagen och kvällen.
Tur i oturen att Mattias inte har så mycket att göra på jobbet nuförtiden (de sitter mest och fikar på Volvo just nu) så han orkar bära omkring på henne på kvällen.

Nu har mina två älsklingar gått upp och lagt sig och jag ska snart göra dem sällskap hade jag tänkt.



Haha, hon ser ju ut att bli chockad här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0