Första skrattet!

Igår så skrattade Agnes för första gången högt.

Eller hon har ju skrattat högt i sömnen ett par gånger tidigare, men aldrig när hon varit vaken.


Som den typiska mamman så blir man självklart överlycklig och alldeles tårögd när hon gör nya saker.

Jag fick själv en skrattattack och då svarade hon med att skratta ännu mer. Så härligt ljud!

Men självkart så var det jättesvårt att få fram ett nytt skratt när jag h'mtade mobilen för att filma.
Men jag fick iaf med ett litet skratt på filmen, som genast skickades iväg till mormor och farmor.

Mattias fick titta på filmen när han kom hem från jobbet och sedan försökte han förgäves framkalla ett nytt hela kvällen.
Istället så hade vi en arg flicka igårkväll, hon skrek nonstop i någon timme tills jag satte på mig bärselen och gick runt med henne sittandes i den.
Sen dög det bara om jag satt i soffan framåtlutad så hon fick "ligga på rygg" i selen och så skulle jag se till att det guppade tyckte hon.
Till slut somnade hon kl. 19 och sov då för natten.

Men snacka om att jag har ont i ryggen idag, den gillade inte alls att sitta i den ställningen i typ en timme.


Mammas fina flicka har blivit så stor!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vilken liten sötis :)

2009-02-18 @ 12:53:39
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0