Helg

Agnes är fortfarande förkyld men det börjar bli lite bättre.

Nu är det helg och det innebärmindre bloggande för min del, vill umgås så mycket som möjligt med min Mattias. :)
Nu är han dock iväg och tittar på handboll (jag ville egentligen också gå men nu när Agnes är sjuk så går ju inte det) så då kan jag passa på att skriva lite här. :)

Lite senare i eftermiddag ska kommer svärföräldrarna hit (och kanske Agnes faster) för att titta på travet och melodifestivalen. Vi ska beställa mat från en resatuarang i Kumla där de har den godaste kinamaten jag någonsin ätit.
Det är ju en liten bit att åka för att hämta maten men det är det verkligen värt!
Och så får ju jag chansen att köra lite själv eftersom det är min tur att åka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0