Helgen I Storvreta..

Kom på att jag glömt att skriva någonting om helgen hemma i Uppsala.
Vi hade supertrevligt och var bara hemma och mös med den närmaste släkten.
Storasyster min och hennes barn kom över till oss på lördagsförmiddagen och var där heela långa dagen och kvällen.
Barnens pappa var hemma och renoverade Felix nya sovrum ett tag i lugn och ro och kom sedan över när det var dags att äta.
Lillasyster (som flyttade in till centrala Uppsala) kom också hem och lillebror (som bor hemma) vär också med hela dagen. :)

Felix (3 år) var så glad över att få trägga Agnes igen, han har ju tjatat om att hon ska komma "hem".
Melvin (1½ år)  var väldigt nyfiken på henne och ville gärna vara framme och klämma lite den lilla busungen. :)

Som sagt så gjorde vi inte något speciellt förutom att jag skjutsade syster in till stan på kvällen.
Det är alltid lika tråkigt att åka hem igen, men nu kommer det nog bli tätare besök när jag är mammaledig. :)


Tre sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0