Hemma igen

Nu är vi hemma igen, jag tog en liten promenad med barnvagnen efter babysången. Skönt att komma ut och röra på sig lite, även om det bara blir korta vändor.

Agnes är helt slut nu, det var mycket nya intryck med en massa barn och mammor.
Igår var vi på Öppna förskolan för första gången, och då vart hon också helt slut och sov i fyra timmar i sträck, vi får se hur länge hon sover idag.

Jag håller på att fixa lite lunch åt mig själv, har kyckling i ugnen som är klar om någon timme eller så.
Får se om jag kan vänta så länge utan att hungra ihjäl. Det kommer nog bli en macka innan tror jag.

Nu ska jag se lite på alpin-VM och se hur det går för våra svenskor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0