Igår

God morgon allihopa!

Det blev lite dåligt med uppdateringar igår, men vi var så trötta både jag och Agnes.
Vi gjorde inte mycket alls förutom att "leka" lite med hennes nya (ärvda från kusinerna) leksaker som jag plockade fram igår. Mycket gos blev det också! :)
Sen åkte vi och hämtade Mattias på jobbet, han gick hem lite tidigare med nackspärr och hemsk huvudvärk som han beskrev det.
idag mär han lite bättre och med hjälp av värktabletter så kom han iväg till jobbet.

Idag står det inte så mycket på schemat heller, det är ju sportlov och då är det inte så mycket aktiviteter på Öppna förskolan. Vi ska iaf åka iväg en snabbis till affären och till apoteket, sen får vi se vad det blir.

Nu ska jag försöka söva min lilla tjej, det dags för första vilostunden idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0