Snart så..

Jag han aldrig äta frukost förut eftersom Agnes vaknade, men nu sover hon igen och jag är snart klar att gå iväg till babysången.
Det blir till att bylta på sig massor med kläder när vi går ut sen för det är ju iiiskallt ute!
Det kanske är dags att ta fram vinterjackan snart? ;)
Jag har gått omkring i min höstjacka än så länge.
När jag var gravid var det den enda som passade och jag kände inte för att köpa en ny stor vinterjacka bara för att ha den i någon månad.
Och sen har det bara blivit att jag fortsatt att ha den. :)
Vi brukar ju inte vara ute när det är kallt, men idag vill vi (läs;jag) ju så gärna gå på babysången så då blir det till att ge sig ut i kylan.

Men nu ska jag göra klart det sista och sen bär det iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0