Tänder?

Jag har börjat fundera på om Agnes är på väg att få tänder redan.
Hon dreglar väldigt mycket, gnussar händerna mot tandköttet och är smågrinig oftare än vanligt.

Jag pratade med mamma om det och hon berättade att jag fick tänder vid tre månaders ålder, Agnes blir ju tre månader nästa vecka.

Hoppas för min skull att hon inte får tänder än, för då lär hon ju bitas när hon ska äta och det lär ju inte vara så skönt..

Jag var den enda av oss syskon (vi är fyra stycken) som fick tänder så tidigt, och som tur var för mamma var jag den enda som fick flaska. Jag totalvägrade visst att ta tutten.

Finns det fler sätt att märka att tänder är på väg?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Har du känt i munnen ifall du känner ngt hårt? Eller ser du ngt vitt som verkar lysa igenom tandköttet?

2009-02-17 @ 19:08:35
URL: http://familjenhoke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0