Tisdag

Idag blir min lilla tjej hela tre månader gammal!
Svårt att tänka sig att det redan har gått tre månader, och ändå svårt att förstå att för tre månader sen så var hon såå liten min lilla skrutta.
Jag tror att alla föräldrar känner igen sig i att man tycker att tiden går så fort men ändå känns det som att bebisen alltid varit där. Det är svårt att komma ihåg hur det var innan.

Idag ska vi iaf till BVC för att Agnes ska bli vaccinerad, kommer inte ihåg om det var en eller flera sprutor hon skulle få men det lär ju visa sig.
Efter det ska vi antagligen förbi mitt jobb och hälsa på innan vi åker iväg till babysången som är igång igen efter en veckas uppehåll.

Funderar lite på hur jag ska göra med frukost åt mig själv. Jag kan absolut inte äta nu, då lär jag spy upp det igen.
Jag skulle ju kunna vänta tills det är fikadags på babysången vid 10.30, men då kommer jag ju hinna bli jättehungrig.
Det bästa vore om vi hinner med att gå förbi mitt jobb så kan jag äta frukost där, de brukar fika strax innan 10.00.
Jaja.. Vi får se, i värsta fall får jag springa in på affären och köpa något lätt att äta.


 
Alldeles nyfödd



Nästan 3 månader


    
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt! Riktigt pluttinutti! :P

2009-03-10 @ 17:03:48
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0