Våfflor och babysång

Idag var vi iväg på babysång, där snälla Anita bjöd på våfflor. :)

Lillskruttan somnade medans vi fikade så jag struntade i den andra halvan av sången och åkte hem istället.
Kände att jag hade huvudvärk på väg och då är det ju skönt att vara hemma.

Tog lillskruttan och lade mig i soffan för att försöka bli av med värken som inte alvedonen verkade bita på.
Sedan kom som tur var Mattias hem tidigt så han kunde ta Agnes när hon vaknade för jag var helt slut och kunde knappt hålla ögonen öppna.
Han gav henne flaskan och lekte ett tag och sedan gick de ut på långpromenad så att jag skulle få sova.
Väldigt snällt av honom! ;)

Vi var ju på bvc igår och hon har blivit så stor nu lilltjejen.
5580g, vägde hon och 61cm lång hade hon blivit.

Nu ska jag titta klart på DH och sedan blir det att gå upp till mina älsklingar som redan ligger uppe i sovrummet.

Imorgon blir det kanske öpnna förskolan, ska höra med Maria hur hon ska göra, om hon ska dit imorgon eller på fredag.
Det var ett tag sen vi sågs nu så jag tänkte försöka åka samtidigt som dem. :)


Agnes och Nellie, som vi hoppas på att få träffa imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0